راه‌اندازي 500 مدرسه تخصصي فوتبال تا سال 90
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور تربيت‌بدني و سلامت ، از راه‌اندازي 500 مدرسه تخصصي فوتبال در كشور تا سال تحصيلي آينده خبر داد.

به گزارش فارس، كيومرث هاشمي در گردهمايي مشترك معاونان پرورشي و تربيت‌بدني ، رؤساي سازمان دانش‌آموزي و رؤساي ادارات تربيت‌ بدني كشور كه در اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد ، با بيان اينكه راه‌اندازي مدارس تخصصي ورزش از جمله اموري است كه در كشورهاي پيشرفته انجام مي‌شود ، اظهار داشت: در راستاي اين امر با حمايت وزير آموزش و پرورش، 500 مدرسه تخصصي فوتبال تا سال تحصيلي آينده در كشور افتتاح مي‌شود.

هاشمي افزود: مسابقات المپيك دانش‌آموزي براي نخستين بار به ميزباني 13 استان در 18 رشته ورزشي و با حضور خوب دانش‌آموزان برگزار شد.

وي به شعار «تحصيل، تهذيب و ورزش» اشاره و تصريح كرد: اين شعار اصلي آموزش و پرورش است و برنامه‌ريزي‌ها در اين وزارتخانه در اين راستا انجام مي‌شود.

قائم مقام وزير آموزش و پرورش با اشاره به كمبود هميشگي نيروي انساني در اين وزارتخانه اظهار داشت: امسال با جذب 15 هزار معلم ورزش در كمتر از سه ماه و شروع به كار آنها در مهرماه، علي‌رغم وجود مشكلات بسيار، تا حدودي مشكل كمبود نيروي انساني برطرف شد.

هاشمي با تأكيد بر تعريف «نقشه راه» براي كساني كه به عنوان معلم ورزش استخدام شده‌اند، از برنامه‌ريزي و اجراي كارهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري در زمينه ورزش و سلامت دانش‌آموزان خبر داد و گفت: فضاي افكار عمومي نسبت به فعاليت‌هاي آموزش و پرورش مثبت است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: